Arrel de la web > S’altra Senalla > Finestra al Sud (Inca) > Postal de Nadal 2007 als socis i col·laboradors
dimarts 18 de desembre de 2007
El consum conscient i/o responsable comença per una cosa tan senzilla com observar el nostre consum de cada dia, aquesta tasca ens resultarà més necessària i senzilla de cara a les festes de Nadal, que disparen les nostres compres, fins al punt de demanar-nos: podem dissociar el consum de la festa?
Tots els nostres actes de consum tenen una implicació social, cultural, ambiental... Cal prendre’n consciència com a primer pas per a l’exercici d’un consum responsable. Responsable amb els drets dels treballadors i les treballadores i amb les condicions de vida dignes de les persones arreu del món. Responsable amb la conservació del patrimoni natural i el progrés sostenible de la societat. Responsable amb la cultura de la pau i l’educació per la igualtat...per exemple, us heu plantejat regalar un arma? O regalar cuinetes només a les nines?
Per sort, la resposta la trobam dins nosaltres mateixos i les eines, les tenim aprop. El comerç just és una de les eines que ens ajuda a exercir un consum crític i responsable. Amb aquestes idees hem dissenyat la postal de felicitació d’enguany, per a que tots/es tornem a fer un cop d’ull a la nostra llista de la compra però amb una mirada diferent, amb una mirada solidària, sostenible i més justa.
Bones festes i bon 2008, rebeu una forta abraçada solidària.
Postals d’anys anteriors:
Postal de Nadal 2006 als socis i col·laboradors
Postal de Nadal als socis i col·laboradors
S’altra Senalla
Carrer 31 de desembre, 44
07004 Palma de Mallorca
Telèfon: 971 20 00 50
Tel\Fax: 971 29 12 31
Correu electrònic: senalla@pangea.org
Casal de la Pau - S’altra Senalla de Manacor
Carrer Pou fondo, 2
07500 Manacor
Telèfon: 971 55 93 78
Correu electrònic: casaldelapau@hotmail.com
Finestra al Sud - S’altra Senalla d’Inca
Plaça de l’Orgue, 5
07300 Inca
Telèfon: 971 88 40 06
Correu electrònic: finestrasud@mallorcaweb.net