S’altra Senalla
Xarxa de botigues de Comerç Just a Mallorca
Canvia el món anant de compres!
S’Altra Senalla - Palma

Arrel de la web > Agenda i Notícies > 5 de juny, dia del medi ambient

5 de juny, dia del medi ambient

dilluns 31 de maig de 2010

Proper dissabte 5 de juny, S’altra Senalla s’uneix a la celebració del dia del medi ambient al Carrer Blanquerna!

A partir de les 9:30h hi haurà diverses activitats per nins i adults.

Us esperam!

Program d’activitats

9,30: Passejada amb bici per la barriada de Son Sardina en sortida i arribada al C/ Blanquerna.

10,00: Rua “TRANGENICS NO GRACIES” el C/ Blanquerna amb acompanyament de Tambors per la Pau i Xeremiers.

10,00: Obertura Firó de venta de productes ecològics i de comerç just, C/ Blanquerna entre Felix de les Meravelles i Ramon Berenguer III. El firó durarà tot el dia.

10,30: “Taller del Bon Caminar” impartit per Marta Gomariz, Ballarina i Pedagoga del Mètode COS-ART. C/ Blanquerna entre Ramon Berenguer III i Antoni Marques.

11,00: Conta Contes “Contes en bici i bici de conte” amb Nati de Grado.

12,00: Xerrada-col·loqui amb el títol “PRESENT I FUTUR DE LA MOBILITAT A PALMA”. Amb la participació del Sr. José Hila, Regidor de Mobilitat de l’Ajuntament de Palma, un representant de l’oposició munipal i un representante de Mou-te per ciutat. Modera la periodista Mº Antònia Crespí.

12,00: Taller de punts de llibre amb paper reciclat.

13,30: Entrega de 50 bicicletes sortejades per PIMECO dintre de la campanya “En aquest comerç pots guanyar una bicicleta”

A part d’aquestes activitats durant tot el dia també és pot gaudir de:

- Mercadet de SEGONA MA Plaça Santa Pagesa, i Taller de Dibuix. Organitza: Associació de Veïns Santa Pagesa.

- Dibuix al terra del perfil del cel de la SERRA DE TRAMUNTANA amb xapes de refresc cedides per els bars de la zona.

- Mural al carril bici del C/ Blanquerna. Infants i adults podran dibuixar-hi i escriure-hi frases relcionades amb el medi ambient i la bicicleta.

- Ludoteca Solidària de Comerç Just.

Respondre a aquest article

Contacte


- S’altra Senalla
Carrer 31 de desembre, 44
07004 Palma de Mallorca
Telèfon: 971 20 00 50
Tel\Fax: 971 29 12 31
Correu electrònic: senalla@pangea.org

- Casal de la Pau - S’altra Senalla de Manacor
Carrer Pou fondo, 2
07500 Manacor
Telèfon: 971 55 93 78
Correu electrònic: senallamanacor@gmail.com

- Finestra al Sud - S’altra Senalla d’Inca
Plaça de l’Orgue, 5
07300 Inca
Telèfon: 971 88 40 06
Correu electrònic: finestrasud@mallorcaweb.net

Adherits a:

Coordinadora Estatal de Comerç Just World Fair Trade Organization Campanya Fusta Justa REAS Balears - Xarxa d'Economia Alternativa i Solidària Xarxa de Compra Pública Ètica (CPE) de les Illes Balears