La botiga solidària d’Eivissa

Iniciativa de la Fundació Deixalles, amb el suport de les ONG del Fons Pitiús de Cooperació.
 

El 28 d’octubre de 2003 vàrem inaugurar la primera botiga de comerç just d’Eivissa. És una iniciativa de la Fundació Deixalles, amb el suport de les ONG del Fons Pitiús de Cooperació.

Això suposa una passa més en la tasca de cooperació i de treballar per un món més just i solidari des d’Eivissa.

A més de vendre productes del Tercer Món S’altra senalla pretén ser un espai de difusió i conscienciació dels valors del comerç just i responsable.

A la botiga pots trobar, entre moltes altres coses, productes d’alimentació, objectes de decoració i regals, coses útils per a la casa, bijuteria, camisetes, jocs, llibres, videos, etc.

La nostra botiga forma part de la xarxa de botigues solidàries S’ALTRA SENALLA de Balears. Existeixen 3 botigues a Mallorca i 3 a Menorca i mantenim una constant comunicació per tal de millorar conjuntament el coneixement del comerç just arreu de les nostres illes.

Estam a L’AVINGUDA d’ESPANYA, 52 - davant el Consell Insular tel. 971 303746 info@botigasolidaria.com

 

No hi ha articles.

La botiga solidària d’Eivissa